( -- قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 4
مشارکت معلمين در نظام پيشنهادهاي آموزش و پرورش مشارکت معلمين آموزش و پرورش يکي از سازمان هاي خدماتي مي باشد که سال هاي سال است که به تربيت و تعليم کودکان، جوانان و نوجوانان اين مرزو بوم مي پردازد، سازماني که کليه قدرت و دانش خود را از نيروي انساني شاغل به کار در آن تامين مي نمايد. امروزه در سازمان هاي مختلف و شرکت هاي مختلف بحث نيروي انساني و قدرت و ارزشي که نيروي انساني مي تواند فراهم آورد يکي از مباحث داغ مديريت مي باشد، چنانکه شاخه اي از علم مديريت نيز تحت عنوان مديريت منابع انساني[1] در حوزه علم مديريت ايجاد شده و هدف آن نيز پي بردن به زواياي مختلف منابع انساني ( سرمايه هاي انساني) هر سازمان و توانايي و شيوه هاي ارتقاء و افزايش بهره وري منابع انساني است. منابع انساني در هر سازمان همانند و شايد بتوان گفت بيشتر از منابع مادي و سرمايه اي سازمان داراي ارزش و اهميت مي باشد. چراکه هر سازماني در صورت عدم وجود نيروي انساني متخصص و کارآمد با وجود منابع مادي مختلف و مدرن و نيز بهره گيري از تکنولوژي هاي روز دنيا نمي تواند مسير رشد و ترقي را طي کرده و به حيات خود ادامه دهد. حال با اين توصيف از منابع اساني و مشخص نمودن جايگاه و اهميت بسزاي آن ها در سازمان هاي مختلف نگاهي هم به آموزش و پرورش به عنوام يکي از سازمان هاي خدماتي و داراي نقش مهم در جامعه مي اندازيم. آموزش و پرورش سازماني است که قسمت اعظم دارايي هاي آن منابع انساني مي باشد، منابع انساني آموزش و پرورش کسي نيستند جز معلميني که در خط مقدم و در مدارس و کلاس هاي درس به تربيت و تعليم دانش آموران و در نهايت بچه هاي اين مرزو بوم مشغول هستند. افرادي توانا، کاردان و متخصص در حوزه هاي مختلف دانش اعم از علوم پايه و علوم انساني و رشته هاي مهارتي و فني و همچنين آشنا به مسائل مختلف رواني دانش آموزان در
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان