( -- قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 10
نقش بستهبندی در فروش بيشتر اجناس (بستهبندی و مصرفكننده) لزوم ايجاد بسته مناسب در جهت فروش اجناس توليدي كارخانجات، نقش پيدايش شكل و روش خاصي در ارائه آن به مصرفكنندگان ميباشد. بدين صورت كه اجناس توليدي ميبايست در جهت استانداردهاي خاص مصرفي حركت كرده و آن چيزي نيست مگر سلايق فردي و عامهپسند. لذا حجم وسيع از اجناس مصرفي بهدليل داشتن بازار رقابتي شروع به خودنمايي كرده و چشمان مصرفكنندگان به خود خيره ميكند. كه در اين قسمت سرمايهگذاري بخش بستهبندي خود را به وضوح نشان داده و اينكه به زبان سادهتر مجموعه بستهبندي كالا را در يك كلام ميتوان خروجي يك كارخانه نام برد. لذا در بخش بستهبندي مصرف کنندگان علاوه بر نیز یک زیبای آن ، به مواردی از نظر مقاومت بسته هندسه بسنه بندی، مشخصات مواد داخل بستهبندي و ... توجه زيادي ميگردد كه خود در جهت آشنايي بيشتر مردم با آن كالا و همچنين اطلاعات دقيق روي آن به بالا رفتن فروش و رضايت مشتري كمك بسزایي مينمايد. پس به وضوح ديده ميشود كه بستهبندي كالا و قبول مصرفكننده به عنوان دو ركن جدا نشدني از هم، رونق فروش اجناس را در پي دارد. بررسی مشکلات موجود در بسته بندی خرمای صادراتی از مشکلات موجود در صادرات خرما، وجود تعرفه هاو حقوق گمرکی بالا برای واردات کارتن و مواد اولیه بسته بندی خرمای صادراتی به کشور است که موجب شده است هزینه بسته بندی خرما در ایران در مقایسه با سایر کشور ها افزایش یابد و چون هزینه بسته بندی در سایر کشورها مانند دوبی بسیار پایین تر از ایران است ابتدا صادر کنندگان ایران، خرمای صادراتی خود را به صورت فله ای به آنجا ارسال می کنند و پس از بسته بندی مجدد به بازارهای هدف صادر می شود . این در حالی است که امکانات بسته بندی مناسب کالاهای صادراتی مانند خرما چه از نظر تامین ماشین آلات و تکنولوژی و چه از نظر نیروی انسانی وجود دارد و تنها درصد اندکی از مواد اولیه و تکنولوژی مورد نیاز
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان