( -- قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 13
مديريت در جامعه آيندهنويسنده : پيتر اف. دراكرمترجم : غلامحسين خانقاييناشر : فرانوبت چاپ : چاپ اول پاييز 1383سيد محمد باقري زاده پيتر اف. دراكر در پيشگفتار خـــــود مي نويسد: جامعه دچار تحولي بنياني و اساسي شده، انقلاب اطلاعات تنها يكي از عوامل اين تحول بود و شايد بتوان گفت كه حتي نيرومندترين عامل هم نبود. عــــوامل جمعيت شناسي، دست كم به اندازه انقلاب اطلاعات اهميت دارد. در حالي كه انقلاب اطلاعات تنها اوج يك روند جاري بيش از يكصد ساله بود، كاهش جمعيت جوان يك تغيير جهت صددرصد و پديده اي كاملاً پيش بيني نشده بود. ما با يك تغيير جهت صددرصد ديگر هم رو به رو هستيم، كه عبارتست از كاهش مداوم موقعيت توليد كارخانه اي به عنوان فراهم كننده ثروت و شغل، تحــــول بي سابقه ديگر دگرگوني نيروي كار و تجزيه و ويراني آن است.اين تغييرات، به همراه تاثيرات و پيامدهاي اجتماعي انقلاب اطلاعات، محورهاي اصلي بحث اين كتاب است و تغييرات مذكور هم اينك روي داده اند. در واقع، جامعه آينده هم اكنون وجود دارد.در واقع فرض و گزاره اي اصلي و زيربنايي همه فصول اين كتاب اين است كه اهميت تحولات اجتماعي در كاميابي و يا شكست يك سازمان و مديريت آن، به احتمال زياد بيشتر از رويدادهاي اقتصادي خواهد بود. جامعه اطلاعاتي1 - آثار و نتايج انقلابي و واقعي انقلاب اطلاعات تازه دارد احساس مي شود. ولي اين آثار ناشي ازاطلاعات نيستند. ناشي از هوش مصنــوعي، تاثير رايانه ها و پردازشها بر تصميم گيري، سياستگذاري نيستند. همه اين نتايج ناشي از تجارت الكترونيك - ظهور انفجارگونه اينترنت به عنوان يكي از كانال هاي اصلي و شايد مهمترين كانال توزيع جهان گستر كالاها، خدمات و با كمال شگفتي، مشاغل مديريتي و حرفه اي - هستند.اين پديده در حال تغيير و تحول بنياني اقتصادها، بازارها و ساختار صنعت - كالاها، خدمات و جـــــريان
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 3,900 تومان